Vi har frigivet version 2.60

web_nyhed_CEM.png
06-07-2017

 

 

 

 

Vi har nu frigivet nye produktversioner af Continia Document Capture og Continia Expense Management. 

 

 

Med disse produktversioner har vi ikke kun fokuseret på at tilføje ny og spændende funktionalitet. Vi har deruvoder lagt meget vægt og fokus på at optimere de eksisterende funktioner, baseret på feedback og erfaringer fra kunder og partnere. 

Som noget helt nyt, leverer vi nu også Continia Document Capture og Continia Expense Management som en Extension til Microsoft Dynamics NAV 2017. Det er første gang, at et Continia produkt bliver tilgængelig som Extension, hvorfor det i første omgang primært betegnes som et Partner Preview

 

Nogle af de væsentligste nyheder i Continia Expense Management, version 2.60, er: 

 

 

  • Objekter inkluderet i Document Capture 4.50 pakken

  • Arkivering af dokumenter inde i NAV databasen

  • Installation af Expense Management som Extenseion (NAV 2017) - Partner Preview

  • Bankafstemning

  • Sekretærfunktion - mulighed for at oprette udgifter for andre

  • Integration til Bluegarden

  • Og meget mere

 

 

 

Tilsvarende er nogle af de væsentligste nyheder i Continia Document Capture, version 4.50: 

 

  • Mulighed for at arkivere dokumenter inde i NAV databasen

  • Installation af Document Capture som Extension (NAV 2017) - Partner Preview

  • Automatisk installation af Client og Server Add-in (NAV 2017)

  • Færre ændringer i standardobjekter 

  • Sortering i dokumentkladden og godkendelsesposter

  • Nye tabel strukturer for ”Continia Company Setup”

  • Databetinget visning af felter og funktioner

  • Og meget mere…