Support

  

Continia support til MS certificerede forhandlere, der skal have udviddet hjælp til deres Continia supportopgaver.

For forhandlersupport bedes du logge ind på vores PartnerZone

 

  

Continia Software Support

  

Continia Software er et uafhængigt add-on udviklingshus, det er derfor ikke muligt at købe vore produkter direkte hos os. Alle Continia produkter kan købes igennem en Microsoft Dynamics forhandler.

   

Forhandlerne tjener en andel af købsprisen for både nysalg og softwareabonnementerne. En del af aftalen mellem Continia Software og forhandlerne er at forhandlerne yder den nødvendige slutbrugersupport på vore produkter. Skulle forhandleren ikke være i stand til at svare på brugerens forespørgsler, er forhandleren velkommen til at kontakte Continias Forhandlersupport linje.

  
Når en forhandler kontakter vores supportlinje tilstræber vi at påbegynde fejlsøgningen hurtigst muligt. Første skridt er en vurdering af problemets karakter. Omhandler supporten afklarende spørgsmål kan disse besvares med det samme. Hvis supporten er en indrapportering af en fejl eller uhensigtmæssighed vil det straks blive vurderet om rettelsen danner grundlag for et Hotfix eller om den inkluderes i den kommende version af produktet. Det er normal procedure at forhandleren, som har rapporteret et problem, vil blive inkluderet i vores interne fejlrapport således at han/hun holdes orienteret om løsningens status. Fejlrettelser udføres kun på seneste version af Continia Software add-on produkter, men dog til alle supporterede Microsoft Dynamics versioner.
  
I henhold til Microsofts retningslinjer tilstræber vi at vedligeholde minimum de ERP løsninger som Microsoft supporterer. Herunder også udvikling af alle vore add-on løsninger således at udviklingen til nye Microsoft Dynamics NAV versioner påbegyndes så snart denne er tilgængelig for os.
 
Skulle det ske at Continia Software vælger at stoppe udviklingen af et add-on produkt, er vi forpligtet til, i henhold til vores opgraderingsaftale/softwareabonnement, at fortsætte vedligeholdelsen af produktet indtil alle opgraderingsaftaler er udløbet.

   
Forhandlerne har adgang til at hente opdaterede versioner af alle Continia produkter på Continia PartnerZone. Her kan forhandlerne desuden søge inspiration til fejlsøgning i vores FAQ hvor mange af de hyppigt stillede spørgsmål er besvaret.
   
Continia Software yder ikke slutbrugersupport. Skulle der mod forventning forekomme et problem af særlig kritisk karakter (forårsaget af et Continia produkt), kan slutbrugeren dog kontakte Continia Softwares produktchef direkte for at optimere løsningstiden.

 

Partner Support findes i PartnerZone der vil være synlig efter man er logget ind på siden.

 

   

 

Kontakt Continia Software Forhandlersupport

 

Tlf.: +45 8230 5000  

Åbningstid for supportlinjerne:

Mandag -torsdag 8.30-16.00, fredag 8.30-14.00     
Frokostpause 11.30-12.10

  

 

#2 Document Capture / E-documents / Expense Management

#3 Payment Management / Cash Management / Collection Management Support

#4 Document Output

#5 E|faktura Support / ContiniaMerge 

 

 

Kontaktoplysninger til vore Produkt Managers og Product Specialists:
  

Payment Management / e|faktura / e-Documents / Collection Management        

Jesper Hjulskov

Send me an e-mail
 

Document Capture

Tommy Olesen

Send me an e-mail 

 

Expense Management

Claus Lundstrøm

Send me an e-mail

 

Document Output

Svend Birk Hansen

Send me an e-mail

 

 

Du er altid velkommen til at kontakte vor support pr. e-mail. Benyt produkt forkortelsen foran @Continia.dk

 

  • CDC - for Document Capture support

  • CDO - for Document Output support

  • CEM - for Expense Management support

  • CPM - for Payment Management support

  • CCM - for Collection Management support

  • CEDO - for e-Documents eller e|faktura support